Physics and Astronomy

Физиците и Астрономите в Radboud University са световно признати. Те приковават вниманието с невероятни открития- от произхода на космическите частици до магнетизъм със светлина. Имате възможност да работите върху теоретични и експериментални физични свойства на новите материали, като графена на нано и молекурярната скала. Това изследване е наградено с Нобелова награда за Физика през 2010-та година.

В тази магистърска програма може да изберете между три специализации:

Neuroscience: Студентите се доближават до невробиологични изследователски въпроси като: човешка физиология, молекули, неврофизика или невроинформатика, прилагайки клетъчни и животински модели, както и голямо разнообразие от основните, количествени и медицински изследователски инструменти.

Студентите ще специализират по време на своя стаж, заедно с изследователи от Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour. Институтът е най-големият вътрешно-факултетен институт в Radboud University и обхваща пълния спектър от научни изследвания "от молекулата до човека" и се опитва да разбере съзнанието и мозъка: 100000000000 неврони с 100000км връзки между тях, с капацитет на съхранение, превишаващ този на суперкомпютър.Стажът има силен мултидисциплинарен характер- студентите от различните области работят заедно с биолози, химици, физици, лекари и социални учени в Института Donders

Physics of Molecules and Materials: Избирайки тази специализация имате възможността да работите и учите където е направено първото по рода си изследване в графена (Нобелова награда за физика през 2010 г.). Това е и мястото, където най-силните магнитни полета в света се генерират и където можете да учите спектроскопия на твърдите частици и взаимодействия с носителя на наградата Спиноза.

Particle and Astrophysics: Ако решите да учите Particle and Astrophysics, Вашето обучение ще бъде тясно свързано с Institute of Mathematics, Astrophysics and Particle Physics.IMAPP насърчава научните изследвания, кaто свързва области като математическа физика и физика на космическите частици.

Програмата Physics and Astronomy предлага възможност за подспециализаии, които могат да бъдат комбинирани с по-горе изброените специализации. Подспецилизациите могат да бъдат: Science in Society и Science, Management and Innovation.

Science in Society: Contemporary societies are facing major challenges. This demands experts with a background in science and understanding of social practices, experts who have been trained to work in interdisciplinary teams.

Science, Management and Innovation: Избирайки тази подспециализация ще получите познания за това как правителството и бизнеса си взаймодействат с цел иновации.
Същевременно се подготявяте и за разработване на проект, който да защите при завършване.
Курсовете са разделени в две основни направления: Health и Climate and Energy

Начален месец: Септември

Специализации: Neuroscience, Physics of Molecules and Materials, Particle and
Astrophysics

Възможни кариери: Завършващите специалността са в състояние да се справят с различни проблеми. Те притежават отлични аналитични умения. До три месеца след завършване те успяват да се реализират в различни компании, като Philips. Магистратурата е добра основа за допълнителни изследвания в областта и респективно докторска степен.

•  Копие от лична карта;
  •  Завършена Бакалавърска програма по Физика и Астрономия или в близка сфера ( в оригинал и преведена на Английски език);
  •  Описание на курсовете;
  •  Мотивационно писмо( бъдещи планове + какви изследвания искате да правите);
  •  Препоръки;
  • Кратко описание на предишна практическа-лабораторна работа;
  • Website link (описание на учебното заведение, преподаватели и предмети- английски, френски или немски)
  • Доказателство за владеене на Английски език;
  • IELTS сертификат с минимум точки 6; TOEFL Интернет версия минимум 80; TOEFL компютърна версия 213; Cambridge Advanced с оценка „С".

За повече информация, моля натиснете тук.