Маркетинг Уъркшоп - Competitive Advantage: SENSE OF URGENCY

12.03.2018
Маркетинг Уъркшоп - Competitive Advantage: SENSE OF URGENCY

Интересувате се от маркетинг? Търсите подходяща магистратура в Холандия?

Заповядайте на 28 и 29 март в Betahaus, София на

Маркетинг Уъркшоп - Competitive Advantage:SENSE OF URGENCY

   втория специализиран уъркшоп за млади професионалисти

от сферата на маркетинга, продажбите и управлението

Воден от един от ТОП специалистите по маркетинг и продажби в Холандия – Хербранд Рустенбург!

Конкурентното Предимство, когато “Всичко е спешно!” в сферата на маркетинга и бизнеса на 21-ви век изисква оперативен подход за стратегическите проблеми. Един изцяло практически ориентиран уъркшоп, който ще ви даде моменталната възможност да придобиете нови компетенции, както и да приложите на практика дигиталните модели на Рустенбург, уникални със своята инновативност и пазарна адекватност.Бърз, остроумен и инновативен начин на мислене са единствената възможност, за да си осигурите устойчиво предимство пред засилващата се конкуренция!

Съдържанието е подходящо и за студенти по маркетинг, бизнес и мениджмънт, които се интересуват от най-новите тенденции в маркетинга и ще търсят професионално развитие в тази сфера.

Кой е Хербранд Рустенбург илиRustenburg Consultancy® от 90-те

Най-известният холандски маркетолог, с над 30 години опит, както в бизнеса така и в академичните среди. Работил е като консултант в широк спектър от средни и големи предприятия, свързани със стратегии, процеси за мониторинг (проекти и фирми), иновации, обучения и др. С голям международен бизнес опит  и извън Холандия и Европа като Африка, Северна и Южна Америка, Азия, Океания. Сред клиентите му са мултинационални компании като KLMNorthwest Airlines, Rabobank, 3M, Syngenta, Tata, Hoechst, FMC, Dell-NL, Sanoma, Zimmer, T-Mobile, Royal Econosto; както и Bauerfeind, Cyrte, LTO, Merford, Senefelder, Robeco; редица проекти към правителството на Холандия, Национална железопътна компания (NS), градски общини.

Известен е с академичните си трудове на тема стратегически маркетинг, клиентски анализи и облужване, стратегически дигитални модели (e-models). Автор на учебника Sales Management”  на английски и холандски език, с публикувани вече 8 издания и обявен за абсолютен бестселър в сферата продажбите и маркетинга. Най-новата  му книга Strategic Marketing – Handbook for Innovative Thinking е издадена през 2015 г., която отново привлича вниманието на професионалистите в сферата, заради практическата си насоченост. Преподава в много университети и бизнес училища в Холандия и Белгия, както и води специализирани маркетинг обучения (NIMA) за различни фирми и организации.

САМО за студенти получавате БЕЗПЛАТНО най-новата книга на Рустенбург – Strategic Marketing – Handbook for Innovative Thinking!

Уъркшопа ще се проведе в малка група, затова местата се ограничени! Възползвайте се сега от Стандартна регистрацията и спестете 100 лв.!

Работен език: английски.

За повече информация и записване:

офис София

адрес: ул. Емилиян Станев 2А

телефон: 0877 770 740, 0877 778 990

e-mail: Info@unify.bg

skype: unify14

 

Очакваме Ви!

Logo