Media Studies: Digital Cultures е магистърска програма на английски език в университета Maastricht.
Въведението на дигиталните и електронните технологии генерира дълбоки културни трансформации в организацията на медийния пейзаж. Новите медии като интернета, CD и DVD предоставят нови възможности за разпространение на информацията, образование, комуникации, маркетинг и забавление.
Новите дигитални технологии са променили начина, по който информацията се съхранява, споделя и разпространява и начина, по който ние комуникираме един с друг в свободното си време – онлайн игри, филми и слушане на музика. Новите потребителски практики показват също, че линията между наслаждаването, консумирането на медия, ангажирането с нея и произвеждането и е много размита. Интернет има огромно влияние на нашето обвързване с политиката и културата. В същото време, по-старите видове медия като книги, радио, телевизия и филми са все още съществуващи и еволюират в комплексните отношения с по-новите видове медия.
Интердисциплинарната и сравнителната рамка на тази магистърска програма по медийна култура комбинира теоритичното отразяване на тези развития с практическите изследвания и медийни умения. Тя ще ти предостави академичен тренинг как да изследваш съществуващите трансформации в медийната култура и уменията да участваш в тези иновации.
Местоположение: Маастрихт, Холандия
Продължителност: 1 година
Основни предмети: Economics of Labour Markets and Human Capital, Organisational Change and Consultancy, Organisational Learning
Theories and Models of Learning, Strategic Human Resource Management, Supporting Learning at the Workplace, Competence-based Coaching
Условия за кандидатстване: Може да се свържете с нашите консултанти ТУК.